Wednesday, February 1, 2017

نوروز 96 با تور کوش‌آداسی!

نوروز 96 با تور کوش‌آداسی!
کوش‌آداسی با دیدنی‌های تاریخی، سواحل زیبا و جنگل‌های کاج کناره‌ی دریا، برای خود ترک‌ها هم شهری ییلاقی و تفریحی به حساب می‌آید. تابستان‌های گرم و آفتابی و زمستان‌های معتدل و بارانی، باعث شده سفر به کوش‌آداسی، هر موقع سال، جذابیت‌های خودش را داشته باشد؛ ولی با تمام این‌ها، بهار این شهر با وجود گل‌های کاغذی رنگارنگ و دریای آرام و خیابان‌های گل‌کاری‌شده، چیز دیگری است.کوش‌آداسی فرودگاه ندارد، ولی رفتن به آن‌جا از طریق فرودگاه ازمیر، که در هشتادکیلومتری شهر واقع شده، امکان‌پذیر است.کوش‌آداسی، به سواحل شنی و صخره‌ایش معروف است. یکی از پرطرفدارترین سواحل برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب  است.
تور لوکس کوش آداسی



معرفی جاذبه گردشگری کوش‌آداسی

پاموک کاله ( پاموک قلعه ):
 پاموك كاله یا قصر پنبه ای با teraverten های سفید، آبهای گرم و شهرهای آنتیك، یك مركز بسیار مهم گردشگری بوده كه در استان دنیزلی قرار دارد و می توان از طریق جاده زمینی به پاموك كاله كه در 18 كیلومتری دنیزلی قرار دارد رفت و آمد نمود.ودر نزدیکی بودروم و کوش آداسی واقع است

قیمت تور کوش آداسی


 جزیره‌ی کبوتر:
 جزیره‌ی کبوتر هم جزیره‌ی کوچکی است که با یک جاده‌ی باریک به شهر وصل می‌شود؛ در فصل مهاجرت پرندگان، خانه‌ی پرنده‌ها می‌شود و یک‌جورهایی سمبل کوش‌آداسی است؛ ساحلی دنج و خلوت دارد و برای آدم‌هایی که دنبال آرامش هستند و می‌خواهند دور از هیجان باشند، جای زیبایی است.



تور لحظه آخری کوش آداسی


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور کوش‌آداسی , قیمت تور کوش‌آداسی و تور لوکس کوش‌آداسی به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.almasneshantour.com

No comments:

Post a Comment